mediagalaxy
Stiri

Media Galaxy ofera o experienta omnichannel

media galaxy

Media Galaxy devine prima companie de retail din zona electro-IT care realizeaza un proces integrat de vanzare, oferind clientilor o experienta omnichannel.

Aceasta experienta se traduce prin posibilitati multiple de achizitionare, integrand atat partea de magazin online, cat si serviciile de care clientii beneficiaza in magazin, ce au rolul de a facilita procesul de achizitie in online.

“Media Galaxy este liderul in categorie, nu neaparat prin cifra de afaceri, nu prin volumul vanzarilor sau a numarului de produse comercializate, ci prin inovatie. De cand suntem pe piata, am setat mereu noi orizonturi, pe care altii le-au urmat indeaproape. Am fost primul retailer electro-IT care a deschis magazine cu o suprafata mai mare de 2.500 mp. Dupa noi, au urmat Domo Land si Flanco World care au incercat sa copieze modelul, dar au disparut. Toate inovatiile au avut insa la baza cercetarea. O cercetare atenta a nevoilor consumatorilor si a evolutiei pietei in general. In contextul dat, omnichannel reprezinta o certitudine, realitatea clientilor nostri de astazi si modul de manifestare a clientilor de maine.”, declara Dan Ostahie, CEO Media Galaxy.

Strategia omnichannel reprezinta o prioritate de business asumata, compania avand in plan investitii solide in magazine brick-and-mortar de dimensiuni mari, dar si planuri de optimizare a posibilitatilor de cumparare online. Investitiile in omnichannel se traduc prin solutii eficiente de optimizare a platformei de vanzare online care sa permita o accesare mai rapida si relevanta a produselor, dar si o verificare in timp real a stocului de produse.

In cei 10 ani de prezenta pe piata, Media Galaxy a investit peste 25 milioane de euro in cele 17 magazine si platforma de vanzari online. Investitii majore s-au realizat si pentru deschiderea de noi showroom-uri inovatoare sau reamenajarea unor spatii deja existente. Doar in 2015 au fost investiti 1 milion de euro in deschiderea unui nou showroom in Mega Mall Bucuresti, cu un spatiu amenajat special pentru testarea solutiilor oferite. In Iasi, s-au realizat investitii de peste 500.000 euro in reamenajarea magazinului din centrul comercial Felicia Iasi, care este la momentul actual cel mai inovator showroom din Moldova, iar la Constanta s-au investit peste 250.000 euro intr-un nou concept al magazinului din complexul Tom. Anul acesta, in luna noiembrie, un nou magazin va fi inaugurat la Timisoara (Timisoara Shopping City), investitia ridicandu-se la peste 1,5 milioane de euro.

In ceea ce priveste raportul vanzarilor in online si offline, indicatorii arata ca vanzarile online reprezinta un procent de 10% din totalul vanzarilor Media Galaxy, dintre acestea 23% realizandu-se de pe dispozitive mobile.

Retailer-ul electro-IT Media Galaxy sustine aceasta abordare prin reteaua extinsa de magazine de dimensiuni mari, unde clientii au parte de consiliere din partea specialistilor si pot testa produsele dorite, dar si cu o gama extinsa disponibila in magazinul online, unde cumparatorii au posibilitatea sa vizualizeze detaliile tehnice sau sa compare diferite produse. De asemenea, Media Galaxy pune la dispozitie posibilitatea de a ridica din magazin produse comandate online, precum si rezervarea produselor in magazin, cu optiunea de livrare acasa. Decizia de cumparare poate fi astfel luata intr-un mod dinamic, accesand atat canalele online, cat si offline.