Ericsson IT Roadshow
Stiri

Ericsson demonstreaza Societatea Permanent Conectata

Ericsson IT Roadshow

Evolutia continua catre Societatea Permanent Conectata stimuleaza inovatia in toate sectoarele economice. Industrii cat se poate de diferite incep sa constientizeze nevoia de a adopta cele mai noi tehnologii si modele de business pentru a ramane competitive intr-o lume din ce in ce mai conectata. Domeniul IT&C are potentialul sa creeze o transformare profunda, schimband societatea din interior. Ne aflam intr-un punct de cotitura, in care urmatorul val de inovatii, sustinut de o mobilitate tot mai mare si solutii de cloud, va cataliza noi modele de business si servicii. Toate acestea privesc in egala masura operatorii telecom si companii TV sau din alte industrii, dar chiar si societatea ca intreg.

In contextul roadshow-ului international „Let’s turn Change into Growth”, Ericsson se intalneste fata in fata cu clienti, parteneri, universitati, inovatori si autoritati din fiecare tara vizitata si, impreuna, discuta despre noi moduri in care tehnologia poate sa aduca imbunatatiri activitatii lor si, in special, nivelului de performanta pe care il pot sustine. Expertii internationali Ericsson vor explica si vor demonstra practic modurile prin care solutiile IT&C deschid o noua cale catre crestere.

Mai exact, pe parcursul celor cinci zile de roadshow, intre 30 iunie si 3 iulie, Ericsson prezinta noi tendinte, insight-uri si demo-uri practice ale modurilor in care:

• Retelele devin un element important pentru cresterea companiilor, evoluand catre retele inteligente, usor de programat prin solutii de cloud si virtualizare

• Convergenta dintre IT si retele le va permite operatorilor sa isi asume noi roluri in ecosistemul international, valorificand oportunitati noi prin solutii de cloud flexibile si sigure

• Branduri cunoscute din industria TV & media se transforma din proprietari de continut in furnizori de servicii si isi dezvolta business-ul valorificand inteligenta retelelor IP si puterea mobilitatii

• Tehnologia si puterea internationala Ericsson ajuta si alte industrii sa devina conectate si sa se transforme folosind modele si servicii de business mai agile si inovatoare

Romania joaca un rol important in strategia Ericsson de a contribui la crearea Societatii Permanent Conectate. Centrul de Servicii Globale (GSC) Ericsson din Bucuresti ajuta peste 70 de milioane de persoane din toata lumea sa comunice in fiecare zi, prin activitati de monitorizare si administrare de la distanta a retelelor. In acelasi timp, echipe din GSC implementeaza proiecte inovatoare precum echipamente purtabile care imbunatatesc siguranta si eficienta operatiunilor, conectand si administrand, de asemenea, flote de vehicule si vapoare din toata lumea sau livrand servicii interactive de TV prin cloud. Centrul deserveste 35 de clienti internationali.