Stiri

Sony lanseaza Extraordinar in fiecare zi

Everyday Extraordinary (3)

Sony lanseaza astazi noua platforma “Extraordinar in fiecare zi”, care reflecta noua filozofie de brand. Platforma se adreseaza clientilor Sony prin intermediul unei campanii integrate.

Campania reprezinta o noua abordare pentru Sony Mobile si are originile in spiritul fondator Sony, care provoaca si satisface utilizatorii curiosi si dornici de explorare, implicandu-i direct in campanie intr-un mod unic si inspirational. Componentele campaniei arata felul in care Sony ofera clientilor sai posibilitatea de a experimenta extraordinarul in viata de zi cu zi si au in rol principal chiar clienti reali Sony Mobile care vorbesc despre posibilitatile si oportunitatile din viata lor printr-o serie video de declaratii care incep cu “Eu pot”.

Dennis van Schie, Chief Commercial Officer Sony Mobile declara: “Noua noastra abordare in comunicare a fost foarte bine primita la Mobile World Congress si ne bucuram sa lansam pentru toti clientii nostri aceasta platforma creativa, indrazneata si distinctiva. Sarbatorim cu adevarat clientii nostri si ii aducem in centrul comunicarii, aratand modul in care produsele noastre de top le pot oferi acestora experiente creative si le pot da puterea de a descoperi ceva nou in fiecare zi”.

Sony Mobile a colaborat cu echipele din toata lumea pentru a ajunge la consumatori si a-i invita sa participe in campanie. Aceasta a implicat urmarirea indeaproape a continutului din social media a brandului – Facebook, Twitter, Instagram si YouTube – pentru a identifica fanii Sony Mobile care si-au exprimat aprecierea pentru brand. Cativa fani au selectati de pe paginile de Facebook, invitati la Barcelona, unde au filmat alaturi de multi premiatul regizor Simon Ratigan, recunoscut si apreciat pentru modul in care gaseste si surprinde momente magice in cele mai surprinzatoare locuri.

Platforma de comunicare se va reflecta in outdoor si magazine, insa focusul principal va fi mediul online. Acesta este locul in care va fi gazduit continutul generat de povestile utilizatorilor, relatia acestora cu brandul, mediul in care utilizatorii din toata lumea vor fi invitati sa se alature si sa adauge continut. Planul media este de asemenea puternic orientat in aceasta directie, cu reclame Youtube si continut video on demand (VOD).

Materialele video sunt o expresie vizuala puternica a experientelor superioare Sony Mobile, care incurajeaza pe cei sapte utilizatori veritabili sa descopere mai mult din ceea ce ii inconjoara. Unul dintre filme, care se desfasoara la apus, o are ca protagonista pe Briana – fashion blogger si DJ, din Madrid, care arata cum poate sta treaza timp de mai multe zile, cu referire la durata de viata de pana la doua zile a terminalului Xperia. “Eu pot vedea in intuneric”, este descrisa prin intermediul unei vignette care arata o bufnita zburand pe timp de noapte, actiune redata in slow motion pe ecran. “Eu pot supravietui sub apa”, cel de-al treilea film al campaniei surprinde un client Sony intr-o lume magica subacvatica, facand astfel trimitere la indicele de rezistenta la apa1 a telefonului (IP 65/68).

Continutul video va fi difuzat sub forma unui film manifest de 80 de secunde si 7 filme individule, a cate 20 de secunde, care vor fi folosite ca pre-rolls. Celelalte patru “puteri” descrise sunt: Hi-res Audio, tehnologia SmartWear care urmareste obiectivele personale de fitness, tehnologia de anulare digitala a zgomotelor de fundal si PS4™ Remote Play, care permite utilizatorilor sa isi conecteze dispozitivul Xperia cu consola PS4 de acasa, prin Wi-Fi, si sa utilizeze controller-ul wireless DUALSHOCK®4 pentru a se bucura de jocurile PS4 oriunde in casa.

Fundalul sonor este semnat de Kid Arkade, un artist care a semnat recent un contract cu Sony Music si care combina stiluri muzicale contemporane si clasice.

Alaturi de clipurile video, sapte executii print au fost create alaturi de fotograful Tom van Schelven, cu aceleasi mesaje transmise de utilizatorii Sony.