334 views 0 comments

Samsung HomeSync creeaza o experienta media conectata pentru intreaga familie

by on February 25, 2013
 

Samsung HOMESYNC

Hub-ul de acasa, util pentru stocarea, distributia si streaming-ul de continut intre mai multe dispozitive

Barcelona, 25 februarie 2013 – Samsung Electronics Co, Ltd., lider mondial in media digitala si in tehnologia digitala convergenta, a anuntat astazi lansarea HomeSync, un hub personal care ofera cea mai buna experienta de divertisment pe ecrane de dimensiuni mari, un dispozitiv de stocare potrivit intregii familii si o noua modalitate de a beneficia de calitatile HDTV datorita sistemului Android.

Spatiu de stocare pentru intreaga familie

HomeSync dispune de un spatiu de stocare de 1TB, astfel ca utilizatorii vor putea sa sincronizeze mai multe dispozitive si isi vor putea stoca toate datele, fie ca sunt personale sau apartin intregii familii. Permite crearea a 8 conturi diferite, fiecare utilizator avand posibilitatea de a incarca si descarca date de pe mai multe dispozitive si de a le partaja rapid cu ceilalti membri ai familiei. Conturile pot fi accesate cu ID si parola, iar fisierele sunt securizate, astfel ca informatiile personale ale fiecarui utilizator raman separate de sectiunea de partajare a HomeSync.

Experienta de divertisment pe ecrane mari

HomeSync ofera cel mai bun continut Android, insemnand jocuri, filme sau seriale, direct in sufrageriile utilizatorilor. Permite utilizatorilor sa transmita wireless continut de pe dispozitivele Galaxy pe televizor, oferindu-le astfel posibilitatea de a viziona toate filmele familiei, fotografiile si aplicatiile la calitate full HD 1080p.

Orice HDTV beneficiaza acum de noi facilitati smart

Utilizatorii se pot bucura de o experienta completa Android Jelly Bean, avand acces la Play Store si la toate aplicatiile detinute. HomeSync permite si noi moduri de interactiune cu continutul datorita accesului wireless de pe mobil.

HomeSync va fi disponibil incepand cu luna aprilie 2013 in cateva tari si va continua apoi sa intre pe tot mai multe piete din intreaga lume.